FAQs

Einkaufswagen.png

Hoe kan ik Think-schoenen bestellen?

Klik op de schoenen van uw keuze. U kunt het gewenste artikel in uw winkelwagen leggen door eerst de gewenste maat te selecteren en vervolgens te klikken op 'in winkelwagen'. Wilt u het artikel bestellen dan klikt u op de knop 'naar de kassa' die rechts in beeld verschijnt.

U hebt de mogelijkheid om u aan te melden met een bestaand klantenaccount (voer mailadres en wachtwoord in) of om uzelf als nieuwe klant te registreren. Wilt u zich als nieuwe klant registeren, vult u dan de verplichte velden in en bevestigt u vervolgens uw registratie met de knop 'doorgaan'. U kunt nu kiezen voor een betaalmethode. Vervolgens klikt u op 'volgende'. U kunt hier een afwijkend afleveradres aangeven, voor het geval de schoenen naar een ander adres gestuurd moeten worden als uw factuuradres. U kunt hier uw bestelling ook controleren (hebt u de juiste maat geselecteerd? Is het afleveradres compleet ingevuld?) en aanpassen. U kunt het bestelproces ook afbreken met de knop 'terug naar de winkel'. Door te klikken op de knop 'bestellen en betalen' wordt uw bestelling uitgevoerd en binnen 3-5 werkdagen bij u afgeleverd.


Hoe ontvang ik de rekening?

U ontvangt de - reeds door u betaalde - rekening zo gauw als uw bestelling in ons magazijn wordt verpakt


Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Uitgebreide informatie over de bescherming van uw persoonsgegevens vindt u hier.


zoekt een heel specifiek paar schoenen?

Zoekt u een paar schoenen dat u niet tervindt in onze shop? Bel of schrijf ons een e-mail. Met een beetje geluk hebben we de schoenen op voorraad of komen ze binnenkort weer bij ons binnen. Wij zijn u graag van dienst.

Versand_Icon.png

Hoe lang duurt het voordat mijn pakket verzonden wordt?

We versturen uw bestelling meestal 1 dag na ontvangst van uw bestelling. De levertermijn voor vooradige artikelen bedraagt 3-5 werkdagen voor Nederland en België.


Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, u kunt uw bestelling volgen. U ontvangt van ons per e-mail het trackingnummer van uw zending.


Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Onder Verzending en retour vindt u de informatie over onze verzendkosten.

Element-4 (1).png

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Passen de schoenen niet? Geen probleem. U kunt uw schoenen binnen 14 dagen na ontvangst kostenloos retourneren - mits ze alleen binnenshuis gepast zijn, zoals u dat in een winkel zou doen.

Neem binnen twee weken na ontvangst van uw schoenen contact met ons op via e-mail (info@think-schoenen-online.nl) of per telefoon [0800 022 50 35 gratis vanuit Nederland of tel. +49-2043-95719134 vanuit Belgie]. U ontvangt van ons per mail een ´port betaald´ retourlabel voorzien van ons adres. Dit kunt u uitprinten en op het pakket plakken. Vul alstublieft ook het retourenformulier in (meegeleverd in de schoenendoos). Daarna geeft u het pakket af bij een postkantoor (PostNL in Nederland, Bpost in Belgie). De retourkosten zijn voor onze rekening. (Het recht van retour vervalt niet wanneer u van tevoren geen contact met ons opneemt, maar de portokosten zijn dan wel voor uw rekening.)

Uitvoerige informatie over de herroeping van uw aankoop vindt u onder 'verzending en retour'.


Hoe lang duurt het voor ik de terugbetaling van mijn retourzending ontvang?

Doorgaans storten we het aankoopbedrag terug op uw rekening op de dag dat uw retourzending bij ons aankomt. De terugstorting is één dag daarna dan zichtbaar op uw rekening.

Bezahlen_Icon.png

Hier vindt u de beschrijving van alle mogelijke betaalwijzen.

Kundenkonto_Icon.png

Hoe kan ik de gegevens van mijn account veranderen

Klik rechtsboven in de website op het icoontje voor het klantenaccount. U kunt hier verschillende acties uitvoeren zoals bijvoorbeeld uw voorkeursbetaalmethode of uw adres veranderen. Klik daarna op 'wijzigen' (bij betaalwijze) of 'opslaan' (bij adres).


Contactformulier

Ons contactformulier vindt u hier.

Gr-sse_Icon.png

De juiste maat vinden

Hier vindt u onze maattabellen zodat u de voor u passende schoenmaat kunt vaststellen.

Pflege_IconeIVO5j15XFpbF.png

Hoe onderhoud ik mijn schoenen?

Wie zijn lievelingsschoenen goed onderhoudt, zal er ook lang plezier van hebben. Zie onze onderhoudstips hier.

Hoe kan ik een tegoedbon kopen?

U kunt een tegoedbon kopen vanaf € 25 in de categorie Accessoires. Onder maat kunt u de gewenste waarde van goederen selecteren in stappen van 25 €.


Hoe kan ik mijn tegoedbon inwisselen?

In de laatste stap van het afrekenproces kunt u uw persoonlijke vouchercode invoeren en bevestigen voordat u het bestelproces voltooit. Je ziet dan direct de nieuwprijs van je bestelling.